2013. október 12., szombat

Befejező bejegyzés: Búcsú a régitől, és irány az újba az út...

Üdvözöllek kedves olvasó!

Ebben a bejegyzésben csak egy bejelentést szeretnék tenni, aminek az volna a lényege, hogy tájékoztassalak a helyzetemről. Most az a helyzet, hogy be kell kapcsolódnom a mindennapokba a szó szoros értelmében. Sokszor halasztottam ezt a témát. De nem mehetek el előle. Nekem is ki kell venni belőle a részemet.

Az égiek az üzenetek áramoltatását megszüntették felém. Egyszerűen túl sok volt ez már nekem, és már itt az idő a következő szintre lépni. Vagyis át a mindennapokba. Ez egyértelmű számodra is kedves olvasó, hogy ez mit jelent.

A Föld helyzetéről is kicsit tudok még írni, mert ami számomra megmaradt az csak az, hogy minden a megfelelő irányba halad. A világban ugyan még vannak az itt lévő hatalmasságok részéről letörési, és küzdési kísérletek, de egyszerűen már nem kell figyelembe venni ezeket, hanem csakis a Fényre koncentrálni. Csakis önmagunkra figyelve lehet ebből az egészből kijutni az önmunka által.

Más járható út már nincsen. Csak ennyit tudok javasolni. Ezen kívül nagyon örülök, hogy sokak élete jobb irányba került, és sokat is tanulhatott az írásaimon, a közös levelezéseimen, vagy a videóimon is keresztül. Mostantól ez is sajnos felfüggesztésre kell, hogy kerüljön, mert már minden lehetőségem kihasználtam ilyen téren, hogy segítsek. Most már engem is elért az a pont, ahol ki kell lépnem, és nem a monitor mögül, hanem a puszta jelenlétemmel inkognitóban mutatom a példát szerényen, és alázatosan a tettek mezején. Más járható utam nincs.

De természetesen ez nemcsak rám érvényes, hanem mindenkire a világon. Ezért is kívánom neked kedves olvasó, hogy járj sikerrel az utadon, és nézd meg az útjelzőket mindig, ha útelágazáshoz érsz. Én is most azon vagyok. Ezért is most azaz időkeret, ami magát az Eseményt, és az utána jövő időt az Első kapcsolat felvételig elvezeti. Addig rólam nem fogsz hallani, mert integrálódnom kell ebbe a társadalomba, hogy legyen mégis fogalmam, hogy egyesek mégis mit tesznek, és ne hökkenjek meg...

Ez minden, amit ebben a "befejező" bejegyzésben közzé kívántam tenni.

Köszönöm a figyelmed!
Írta HUNFény

1 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnalom, orulok, ( mert mindennek megvan a miertje ), hogy igy tortent es kivanom, hogy jarj szerencsevel az Elet surujeben !
    Barmiben segithetek, szolj ! Nagyon koszonjuk a hasznos infokat ! Nelkuled sokkal nehezebb lett volna ez a gorongyos ut ! Aldas Read es Kuldetesedre !

    VálaszTörlés